اخبار
1397/11/21 یکشنبه
حضور در راهپیمایی 22 بهمن، نمایانگر وحدت و همدلی مردم است
پیام تبریک و دعوت رئیس دانشگاه پیام نور به مناسبت سالروز چهلمین بهار انقلاب اسلامی

.


پیام تبریک و دعوت رئیس دانشگاه پیام نور به مناسبت سالروز چهلمین بهار انقلاب اسلامی
حضور در راهپیمایی 22 بهمن، نمایانگر وحدت و همدلی مردم است
رئیس دانشگاه پیام نور طی پیامی ضمن تبریک سالروز چهلمین بهار عزت و آزادی، دانشگاهیان را به حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.
در متن پیام دکتر زمانی آمده است:
22بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور رستاخیز ملت غیورو و روز تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی آنانی است که با وحدت، همدلی و تقدیم جان و مال خود در راه تحقق آرمان های آزادی خواهانه تلاش کردند.
این انقلاب که میراث بزرگ امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و خون پاک شهدایی است که دلیرانه علیه ظلم و بی عدالتی ایستادگی کردند و انقلابی مبتنی بر استقلال و آزادی را رقم زدند، در حالی چهلمین سال خود را سپری می کند که توانسته در تمامی عرصه های ملی و بین المللی بدرخشد و سرافرازانه نام بلند ایران را در بسیاری از عرصه های علمی در میان کشورهای پیشرفته قرار دهد.
بدون شک دانشگاهیان بیش از دیگر اقشار، وظیفه حفظ و تداوم اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی را بر دوش دارند و می توانند نقشی ویژه در رسیدن به قله های رفیع دانش و اعتلای نام ایران اسلامی ایفا نمایند.  دانشگاه پیام نور که خود مولود انقلاب اسلامی است، امروز پس از سه دهه فعالیت موثر در تربیت و پرورش آینده سازان کشور ، آماده ایجاد تحولی عظیم در تمامی عرصه های علمی ملی و بین المللی است.
اینجانب ضمن تبریک 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اعلام می نمایم که اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام‌نور با شرکت در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن با حضوری هوشیارانه،‌ ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و بیعت مجدد با مواضع حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) عزت و عظمت ایران اسلامی را به نمایش در می‌آورند و از جامعه دانشگاهی و اساتید و پژوهشگران کشور نیز که نقشی برجسته و تاثیرگذار در حفظ آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی دارند، دعوت می‌نمایم تا همصدا با دیگر اقشار جامعه در راهپیمایی۲۲ بهمن‌ماه حضور یابند.
 این حضور پرشور قطعا نمایانگر وحدت و همدلی مردم ایران و گامی سازنده در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر