اخبار
1397/12/16 پنجشنبه
نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی
دیدگاه مثبت کمیسیون آموزش مجلس به دانشگاه پیام نور/ رشد شرکت های دانش بنیان عامل مهم اشتغالزایی

.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی دانشگاه پیام نور را دانشگاهی توانمند توصیف کرد و افزود: دانشگاه پیام نور رقیب هیچ دانشگاه دیگری نیست و هر دانشگاهی که در تربیت نسل جوان دانشجو که آینده سازان میهن اسلامی هستند اهتمام می ورزد، قابل تقدیر بوده و وجودش برای کشور برکت است.
به گزارش روابط عمومی، دکتر محمد قمی نماینده مردم پاکدشت و عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم روز درختکاری دانشگاه پیام نور واحد پاکدشت ، ارتقای سطح سواد در کشور را ضروری دانست و لازمه تامین شغل فارغ التحصیلان دانشگاهها را گسترش شرکت های دانش بنیان و تعامل گسترده دانشگاه و صنعت عنوان کرد.
وی اظهار داشت: بدون شک امکان به کارگیری تمامی فارغ التحصیلان در سازمان ها و ارگان های دولتی میسر نخواهد بود و از طرفی هم درآمد  مشاغل صنعتی و آزاد بیش از مشاغل دولتی است و بهتر است که امکان اشتغال فارغ التحصیلان را با گسترش تعامل با بخش های صنعتی و خصوصی فراهم نماییم.
دکتر قمی تصریح کرد: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی جایگاه ویژه ای برای پژوهش و تحقیقات در نظر می گیرد و بودجه مورد نیاز اعضای هیات علمی و دانشجویان قطعا در این زمینه لحاظ خواهد شد و در این کمیسیون دانشگاه ها از هر منظر هیچگونه تفاوتی با یکدیگر ندارند چرا که نقش ویژه ای در ارتقا سطح سواد علمی و پرورش دانشجویان جوان کشور دارند و از این دیدگاه همه دانشگاه قابل احترام بوده و جایگاه خاص خود را دارند.
وی تولید علم و ارتقای کیفیت پژوهش و تحقیق را مهم ترین عنصر برای رقابت بین دانشگاه ها عنوان کرد و افزود: رقابتی که منجر به ارتقا و اعتلای بیشتر کشور در تمامی عرصه ها باشد ، مطلوب است.
گفتنی است، مراسم کاشت 1000 اصله نهال همزمان امروز به مناسبت روز درختکاری با حضور قمی نماینده مردم پاکدشت و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات و دکتر زمانی رئیس دانشگاه پیام نور و دیگر مسئولان دانشگاه در واحد پاکدشت برگزار شد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر